Jak generować leady, żeby pozyskać klientów – 6 wskazówek

Jak generować leady, żeby pozyskać klientów – 6 wskazówek

Jeśli chcesz skutecznie generować leady, żeby pozyskać więcej nowych klientów, zwiększyć obroty w firmie i zarobić, musisz wiedzieć kilka rzeczy.

Oto sześć wskazówek dotyczących generowania leadów, które pomogą Ci zacząć.

1. Zaciekaw swoich odbiorców za pomocą bloga

Jeśli zastosujesz metodologię przychodzącą, prawdopodobnie już wiesz, jak ważny może być blog dla Twojej firmy. Może zapewnić potencjalnym klientom środki do poznania kluczowych elementów otaczających Twoją firmę. Edukując odwiedzających o tych elementach, możesz pomóc im zrozumieć ich bolączki i wyzwania, pozycjonując ofertę firmy jako rozwiązanie ich problemów.

Blog może również pomóc przyciągnąć odwiedzających do Twojej witryny. Pisząc swoje posty na tematy wysokiego poziomu, których ludzie będą szukać, możesz przyciągnąć odwiedzających z wyszukiwarek do swojej witryny. Mając to na uwadze, optymalizacja postów na blogu pod kątem wyszukiwania ma kluczowe znaczenie. Jeśli skoncentrujesz każdy post wokół słowa kluczowego, wewnętrznie podłączysz swoje treści, wygenerujesz zewnętrzne linki do swoich postów i zastosujesz inne najlepsze praktyki SEO, możesz przyciągnąć wysokiej jakości ruch do swojej witryny.

Ogólnie rzecz biorąc, aktualizacja bloga i optymalizacja treści pod kątem wyszukiwania to pierwszy krok do konwersji większej liczby potencjalnych klientów. Gdy już przyciągniesz odwiedzających do swojej witryny, możesz zaprezentować inne treści i oferty w celu przyspieszenia tych interakcji.

2. Pomóż odwiedzającym zrobić następny krok z wezwaniem do działania

Oczywiście zachęcanie ludzi do blogowania nie będzie samo w sobie generowało potencjalnych klientów. Po przyciągnięciu użytkowników powinieneś zaoferować im zachętę, umożliwiającą im konwersję. Taka zachęta powinna przybrać formę wezwania do działania (CTA).

Wezwanie do działania powinno pomóc odwiedzającym w rozwoju podróży kupującego. Zazwyczaj wskazują na jakąś zamkniętą ofertę treści, taką jak przewodnik, ebook, webinarium, szablon lub narzędzie. CTA, które zdecydujesz się umieścić na blogu, powinno być bezpośrednio dostosowane do treści omawianych w tym poście i pozycjonować Twoją ofertę jako logiczny następny krok.

Powinien także posługiwać się mocnym językiem, zachęcając użytkownika do pójścia naprzód i informując go o wartości, jaką otrzyma za to.

Pobierz nasze 30 porad i wskazówek dotyczących pozyskiwania potencjalnych klientów, aby poznać sprawdzone sposoby na przyciągnięcie większej liczby osób do Twojej firmy.

3. Zapewnij większą wartość dzięki bramkowanej ofercie treści

Jak już wspomnieliśmy, po przyciągnięciu odwiedzających do witryny postem na blogu, musisz podać im logiczny następny krok. Kluczem jest to, że ten następny krok powinien zostać zamknięty.

Oferty bramkowane powinny być hostowane na stronie docelowej lub za pośrednictwem chatbota, abyś mógł uzyskać informacje na temat osób, które je pobierają. Chociaż nie ma wymiany pieniężnej, oferty te niekoniecznie są „bezpłatne”. Pozyskiwanie informacji od odwiedzających to sposób, w jaki faktycznie tworzysz potencjalnych klientów, więc ta wymiana ma kluczowe znaczenie.

Następnie możesz promować te strony za pośrednictwem innych kanałów. Na przykład tutaj, w New Breed, za każdym razem, gdy wypuszczamy nową zamkniętą ofertę, prowadzimy kampanię e-mailową, informującą istniejące kontakty, że jest ona dostępna.

4. Obejmuj media społecznościowe

Twoja witryna może przetrwać, mając bloga zoptymalizowanego do wyszukiwania. Ludzie mogą znaleźć drogę do stron wyników do Twoich postów, kliknąć wezwania do działania i dokonać konwersji. To sprawdzony sposób na generowanie potencjalnych klientów i z czasem przyniesie zwrot. Ogólnie jednak nie powinieneś polegać na tym samym.

Rozsądnie jest również promować swoje treści w mediach społecznościowych. Średnio ludzie spędzają jedną siódmą swojego życia na jawie w mediach społecznościowych, więc nie możesz tego przeoczyć. Jeśli chcesz, aby Twoje treści były jak najbardziej dostępne, ich promocja w serwisach społecznościowych jest dużą ich częścią.

Należy jednak pamiętać, na której platformie społecznościowej publikujesz. Nie wszystkie są takie same. Struktura odbiorców i oczekiwane treści będą się różnić na Facebooku, LinkedIn, Twitterze, Instagramie i innych platformach, z których korzystasz.

Niektóre platformy są bardziej nastawione na rozpoczęcie rozmowy. Inne są bardziej odpowiednie do bezpośredniego publikowania treści. Ostatecznie powinieneś być świadomy tego, jak ludzie angażują się na każdej platformie i publikują Twoje treści, aby były dostosowane do kanału, na którym publikujesz. Apelując do odpowiednich odbiorców, będziesz w stanie przyciągnąć wysokiej jakości ruch do swojej witryny.

5. Zmień wygląd swojej witryny

Jeśli Twoja witryna jest nieprzyjemna, trudna w nawigacji i oferuje słabe wrażenia użytkowników, ludzie nie będą angażować się w prezentowane treści. Ostatecznie Twoja witryna powinna wyglądać i działać w nowoczesny sposób, aby spełnić oczekiwania ludzi.

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego tak jest, rozważ scenariusz, w którym robisz zakupy spożywcze i szukasz produktów z listy zakupów.

Przechodząc przez korytarze, wyróżnia się dobre opakowanie i istnieje większe prawdopodobieństwo, że wybierzesz produkty, które mają lepsze opakowanie – wszystko inne jest równe. Ponadto istnieją pewne aspekty opakowania, których po prostu oczekujesz. Możesz nie kupić produktu, jeśli nie ma na nim informacji o wartości odżywczej lub w razie potrzeby zastosuj środki bezpieczeństwa (takie jak foki). W ten sam sposób, jeśli odwiedzający Twoją witrynę napotkają witrynę, która nie spełnia ich oczekiwań, raczej nie zostaną.

Oczywiście nie chcemy, aby brzmiało to tak, jakbyś nie był wyjątkowy, innowacyjny i inny. Należy po prostu upewnić się, że witryna zachowuje profesjonalną estetykę i zapewnia doskonałe wrażenia użytkownika.

6. Testuj, mierz i optymalizuj

Jeśli chodzi o marketing cyfrowy, trudno jest wszystko zrobić za pierwszym razem. Zasadniczo konieczne jest dołożenie wszelkich starań i próba poprawy. Wykonywanie testów, pomiar kluczowych wskaźników i optymalizacja w oparciu o wyniki to kluczowe praktyki zapewniające, że zawsze udoskonalasz swoją witrynę i działania marketingowe.

Jednym ze sposobów jest testowanie A / B, kiedy eksperymentujesz z dwoma wariantami obiektu (A i B), aby zobaczyć, która wersja działa lepiej. Niektóre przykłady testów A / B obejmują tworzenie inteligentnych wezwań do działania, zmianę pól formularzy i dostosowanie zawartości strony docelowej.

Oczywiście należy pamiętać o kilku najlepszych praktykach. Po pierwsze, jeśli przeprowadzasz test A / B, upewnij się, że przeprowadzasz eksperyment tylko wokół jednej zmiennej. Chcesz izolować wyniki, więc jeśli różnią się znacznie, możesz ostatecznie przypisać je do jednej zmiany.

Inną najlepszą praktyką jest upewnienie się, że podczas konfigurowania testu identyfikowane są również kluczowe miary. Często jest to kombinacja wskaźników, które ujawniają szerszy obraz.

Jeśli testujesz A / B CTA, powinieneś mierzyć, ile osób widzi i klika każdą wersję CTA, aby obliczyć współczynniki klikalności. Jednak współczynnik klikalności nie jest jedyną miarą, o którą powinieneś się martwić.

Na przykład możesz mieć wezwanie do działania z bardzo wysokim współczynnikiem klikalności, który ostatecznie nie powoduje wielu konwersji w zapleczu. Aby uniknąć nadmiernego skupiania się na jednym pomiarze i braku istotnych informacji, należy również zmierzyć liczbę osób, które dokonują konwersji w ramach oferty, aby ustalić współczynnik konwersji. Zarówno współczynnik klikalności CTA, jak i współczynnik konwersji powinny umożliwić lepsze zrozumienie skuteczności Twojego wezwania do działania.

Niezależnie od tego, co testujesz, musisz upewnić się, że nie podejmujesz decyzji w próżni, a zamiast tego rozważ wszystkie istotne czynniki, zanim przejdziesz dalej.

Ramy czasowe i liczba uruchomień eksperymentu zmienią się dla każdej firmy, ale bez względu na wszystko powinieneś zdecydować, jaki rodzaj wyników sprawi, że wyniki będą trafne przed czasem. Po dojściu do wniosku wybierz inną zmienną do przetestowania. W ten sposób z czasem będziesz ulepszać swoją witrynę.

Zabrany klucz

Nie chcesz generować potencjalnych klientów. Chcesz mieć pewność, że Twoje kontakty przechodzą przez każdy etap ścieżki, stając się klientami na dole.

Ogólnie rzecz biorąc, wiąże się to z maksymalizacją jakości odbiorców, przyciąganiem potencjalnych klientów dobrze pasujących do Twojej firmy. Możesz to zrobić, otwierając blog, wykorzystując odpowiednie wezwania do działania, wykorzystując bramkowane treści, wykorzystując media społecznościowe i udoskonalając swoją stronę internetową. Stamtąd wymaga wydajnego przenoszenia potencjalnych klientów przez lejek, optymalizacji witryny i treści w celu zapewnienia płynnej podróży kupującego każdemu odwiedzającemu.

Źródło: www.newbreedmarketing.com/blog/lead-generation-tips

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *