Fotowoltaika sektory rynku

Przeszkody dla rynku

Czynniki takie jak wysoki koszt instalacji, magazynowanie i urządzenia do konwersji energii, oraz niska wydajność modułu fotowoltaicznego, wydaje się powinny hamować rozwój tego rynku. Jest jednak zupełnie inaczej. Oczekuje się, że wzrost zapotrzebowania na energię odnawialną i zła reklama paliw kopalnych stworzą lukratywne możliwości ekspansji rynkowej dla paneli fotowoltaicznych.

Globalny rynek fotowoltaiczny jest podzielony na segmenty w oparciu o technologię, system, zastosowanie i region. W zależności od technologii globalny rynek fotowoltaiczny jest podzielony na:

  • zastosowanie filmu (kadmu, disiarczek miedziowo-galowy, krzem
  • mono SI
  • multi SI

W zależności od zastosowania mamy podział na:

  • przemysłowy
  • mieszkaniowy
  • komercyjny

Podział regionalny rynku

  • Ameryka Północna (USA, Kanadzie i Meksyku),
  • Europia (Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania i reszta Europy),
  • Azja i Pacyfik (Chiny, Indie, Japonia, Korea Południowa, Tajlandia , Australii i pozostałej części Azji i Pacyfiku) oraz
  • LAMEA (Chile, Republika Południowej Afryki, Turcja i pozostałe regiony LAMEA).

Główni kluczowi gracze działający w branży fotowoltaicznej to firmy:

  • Abengoa,
  • Acciona,
  • Canadian Solar,
  • First Solar,
  • JA Solar Co., Ltd.,
  • Renesola,
  • Sharp Corporation,
  • Tata Power Solar Systems Ltd.,
  • Trina Solar
  • Wuxi Suntech Power Co.,
  • Kaneka Corporation,
  • Kyocera Corporation,
  • Mitsubishi Electric Corporation,
  • Panasonic Corporation i
  • Jinko Solar.

Ci główni gracze stosują różne strategie, takie jak współpraca, partnerstwo, wprowadzanie produktu na rynek, joint venture, umowy i przejęcia, aby pozostać konkurencyjnym na rynku globalnym. Należy wziąć pod uwagę, że koszty wytworzenia poszczególnych elementów instalacji fotowoltaicznych spadają.

Instalacje fotowoltaiczne

Voicebot

Bot

Badania

Inwestowany

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *