Generowanie leadów B2C podstawowe informacje

Pozyskiwanie potencjalnych klientów to metoda identyfikacji, przyciągania i przekształcania potencjalnych klientów osób niezaznajomionych z produktami lub usługami Twojej firmy. Odbywa się to poprzez dostarczanie cennych informacji, które dają tym potencjalnym klientom zachętę do podania ich osobistych danych kontaktowych.

Dlaczego generowanie leadów jest ważne?

Chcesz, aby Twój produkt i usługa dotarły do ​​jak największej liczby potencjalnych klientów — i to szybko. Co więcej, prawda jest taka, że ​​generowanie leadów B2C online nie może być ukończone tak szybko i tak prosto, jak umieszczenie reklamy swojej firmy w lokalnej gazecie; skuteczna strategia wymaga przemyślanej inwestycji zarówno czasu, jak i zasobów.

Istnieje jednak różnica między działaniami marketingowymi, które generują działanie, a działaniami marketingowymi, które generują wyniki. Jeśli chcesz zapewnić najlepszy możliwy zwrot z inwestycji w marketing (i oczywiście to robisz!), generowanie leadów online jest najlepszym rozwiązaniem.

Generowanie leadów wymaga wysokiej jakości treści

Rodzaje treści, które najlepiej osiągają ten cel, różnią się w zależności od firmy i branży, ale mogą obejmować opcje tak różnorodne, jak e-booki, prezentacje produktów wideo, studia przypadków i ekskluzywne oferty rabatowe. Są one często nazywane magnesami ołowianymi.

Koncentrując się na konwersjach generowania leadów B2C (od odwiedzających do potencjalnych klientów), generowanie leadów jest drugim etapem strategii marketingu przychodzącego.

Dzisiejsi nabywcy B2C zorientowali się, jak unikać i odpierać zakłócające techniki marketingowe, które odniosły sukces w niezbyt odległej przeszłości. W odpowiedzi firmy B2C stosują innowacyjne taktyki generowania leadów przychodzących, aby przyciągnąć uwagę kupujących poszukujących odpowiedzi na problemy.

Gdy zdobędziesz zaufanie odwiedzających poprzez ustalenie swojej wartości edukacyjnej, Twoja witryna stanie się zaufanym źródłem informacji, dzięki czemu będziesz mógł prosić o dane kontaktowe w zamian za pożądaną nową treść. Anonimowy gość udziela Ci zgody na przyszłą komunikację, udostępniając swoje dane kontaktowe, umożliwiając Ci rozpoczęcie procesu pozyskiwania potencjalnych klientów za pomocą poczty elektronicznej, mediów społecznościowych lub innych metod.

Wyniki kampanii generowania leadów

Aby tworzyć kwalifikowanych potencjalnych klientów, marketerzy muszą znać swoich odbiorców i kierować je konkretnie do tych osób. Personalizacja treści to ważny początek, ale firmy B2C muszą również wykonać kolejny krok i przeanalizować zachowanie odwiedzających witrynę . Wykonanie tej pracy prowadzi do znaczących wyników – a poniższy wykres pokazuje, jak duża może być ta różnica.

Dzięki danym dostarczanym przez narzędzia analityczne możesz znaleźć jeszcze więcej możliwości personalizacji swojej witryny i optymalizacji możliwości konwersji leadów. Firmy B2C muszą nieustannie wykorzystywać wnioski wyciągnięte z analityki aby być o krok przed konkurencją.

Wykorzystaj zdobyte informacje i spostrzeżenia, aby zaplanować przyszłe kampanie marketingowe i dostosować bieżące kampanie. Co więcej, nie bój się eksperymentować.

Podsumowanie

Klienci nie chcą się denerwować nieznośnymi marketerami i nachalnymi sprzedawcami. Wolą firmy, które zdobywają ich zaufanie, dostarczając wartościowe treści i cyfrowe doświadczenia, które angażują ich, a jednocześnie dostarczają przydatnych informacji. Wdrożenie strategii generowania leadów przychodzących pozwala oszczędnie łączyć się z potencjalnymi klientami w sposób, który najbardziej im się podoba, z informacjami, których najbardziej potrzebują, jednocześnie dostarczając klientom, którzy najbardziej chcą od Ciebie kupować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *