Generowanie leadów a e-mail marketing

Czym są leady e-mailowe?

Potencjalni klienci to osoby, które udostępniają Ci swoje dane kontaktowe. Zwykle odbywa się to za pośrednictwem formularza zgody, który wypełniają w zamian za darmowy prezent.

Celem pozyskiwania tych potencjalnych klientów e-mail jest umożliwienie ich pielęgnowania poprzez marketing.

Potencjalnych klientów zdobywa się poprzez generowanie leadów.

Twoi e-mailowi ​​potencjalni klienci będą stanowić podstawę Twoich kampanii e-mail marketingowych i, jeśli będą dobrze pielęgnowane, staną się głównym źródłem Twoich przychodów.

Jak zdobyć leady e-mail we właściwy sposób?

Uzyskanie listy zaangażowanych leadów nie jest nauką rakietową, jeśli wiesz, jak zrobić to dobrze. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć:

Zidentyfikuj swoją grupę docelową.

Pierwszym krokiem w pozyskiwaniu potencjalnych klientów do kampanii e-mail marketingowej jest identyfikacja docelowych odbiorców. Twoja grupa docelowa składa się z idealnego klienta. Oznacza to również, że będziesz musiał zdefiniować osobowość kupującego, aby lepiej zrozumieć jego problemy i potrzeby.

Stwórz ofertę, której nie można się oprzeć.

Gdy zrozumiesz swoją grupę docelową i poznasz ich problemy, będziesz mieć wystarczającą ilość danych, aby pomóc Ci stworzyć zasób, który uznają za przydatny. Oferta, znana również jako lead magnet, musi być rozwiązaniem konkretnego problemu, który ma Twój potencjalny klient.

I odwrotnie, jeśli Twoja oferta jest nieistotna i nie zapewnia żadnej wartości, Twój formularz zgody będzie się kurzył.

Wykorzystaj media społecznościowe.

Korzystaj z mediów społecznościowych, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, promując swoją ofertę lub zamieszczając płatne posty.

Ta strategia jest szczególnie opłacalna, ponieważ pomoże Ci nie tylko generować leady poprzez e-mail, ale także zdobywać obserwujących w mediach społecznościowych.

Zaangażuj subskrybentów w wartościowe treści.

Gdy Twój potencjalny klient zarejestruje się, aby otrzymywać od Ciebie e-maile, oficjalnie staje się potencjalnym potencjalnym klientem, ale to dopiero początek podróży klienta z Tobą.

Aby wykształcić ich w płatnego klienta, będziesz musiał angażować ich w wartościową treść.

Czy to naprawdę ma znaczenie?

Ponieważ e-mail jest najbardziej preferowaną metodą komunikacji, pozyskiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych Twoimi produktami i usługami jest koniecznością. Bez listy wysoce zaangażowanych leadów Twoja firma nie będzie w stanie w pełni wykorzystać swojego potencjału i może nie przetrwać w przyszłości.

Co teraz?

Teraz, gdy już wiesz, czym są e-maile i dlaczego ich potrzebujesz, powinieneś zainwestować w dobrą platformę do e-mail marketingu, która pomoże Ci zbierać i przechowywać te e-maile.

Poznaj inne strategie lead generation:

https://www.entimo.pl/?p=1133&preview=true

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *