Rodzaje reklam na Facebooku – najczęściej zadawane pytania
Jakie są najlepsze rodzaje reklam na Facebooku?
Najlepsze rodzaje reklam na Facebooku zawierają wideo. Użytkownicy Facebooka angażują się w wideo bardziej niż jakikolwiek inny rodzaj treści na platformie.
Jaki rodzaj reklamy na Facebooku powinienem wyświetlać?
Rodzaj reklamy na Facebooku, którą powinieneś wyświetlać, zależy od Twojej oferty, grupy docelowej i celów kampanii. Możesz sprawdzić ten post, aby dowiedzieć się o rodzajach reklam na Facebooku i wybrać, które z nich mają być wyświetlane.
Dlaczego warto korzystać z reklam na Facebooku?
Facebook to największa platforma społecznościowa z prawie 2,5 miliardem aktywnych użytkowników i oferuje jedne z najbardziej niezawodnych opcji kierowania dla reklamodawców. Pomimo malejących zwrotów z reklam na Facebooku, rosnących kosztów i ukierunkowania na wyzwania, pozostaje on ważnym kanałem do rozważenia. To doskonały kanał dystrybucji i nowoczesny rynek dla firm e-commerce każdej wielkości.
Dowiedz się: jak pozyskać klientów
Odzyskaj porzucone koszyki
Według danych zebranych przez Baymard Institute około 70% kupujących porzuca koszyk . Innymi słowy, na każde 10 osób, które dodają produkt do koszyka, prawie siedem z nich opuści Twój sklep bez dokonania zakupu.
Jak sprowadzić tych kupujących z powrotem do swojego sklepu, aby mogli dokończyć zakup? Dzięki retargetingowi na Facebooku możesz uruchomić wysoce spersonalizowaną reklamę na Facebooku skierowaną do tych osób. Reklamy te zazwyczaj oferują zachętę, taką jak bezpłatna wysyłka lub 10% zniżki, jeśli dana osoba wróci, aby sfinalizować zakup.
Reklamy z podziękowaniami dla klientów
Wielu właścicieli firm ma zły nawyk wkładania wysiłków marketingowych w przekształcenie potencjalnych klientów w klientów i zatrzymanie się na tym, nie myśląc o utrzymaniu klientów. To ogromny błąd.
Jak zbudować zaufanie klientów?
O wiele łatwiej jest zmienić klienta po raz pierwszy w klienta powracającego, niż zmienić zimnego leada w klienta po raz pierwszy. A pozyskanie nowego klienta jest często znacznie droższe niż utrzymanie obecnego.
Reklamy nowych produktów istniejących klientów
Ponieważ obecni klienci już Cię znają i ufają Ci, nie ma wątpliwości, że kiedy wprowadzasz nowy produkt, pierwsza reklama, którą wyświetlasz, powinna być ogłoszeniem skierowanym do obecnych klientów.
Nowe reklamy generujące ruch
Retargeting jest świetny, ale jeśli nie kierujesz do witryny wysokiej jakości ruchu, nie będzie zbyt skuteczny. Zawsze dobrze jest mieć kampanię na Facebooku, która przyciąga potencjalnych nowych klientów do Twojego sklepu. Możesz nazwać tę kampanię reklamą pierwszego kontaktu, ponieważ prawdopodobnie osoba wyświetlająca reklamę po raz pierwszy usłyszała o Twojej firmie.