Lato może być trudnym czasem dla biznesu i generowanie leadów B2B. Twoje najlepsze perspektywy są na wakacjach, a zdobycie potencjalnych klientów może wydawać się nieco trudniejsze. Prawdopodobnie jesteś jeszcze bardziej skłonny spędzić wolną chwilę na basenie, niż udoskonalać swoje praktyki marketingu cyfrowego.
Zmień swoją stronę główną w bardziej stronę docelową.
Twoja strona główna generuje większość całkowitego ruchu w witrynie? Sam ruch nie oznacza sprzedaży. Musisz przekonwertować tych anonimowych odwiedzających witrynę na potencjalnych klientów, na których możesz reklamować się raz za razem.
Sztuką jest traktowanie swojej strony głównej jako strony docelowej. Ogranicz opcje, jakie odwiedzający witrynę mają po wejściu na Twoją stronę główną, aby zachęcić ich do oferowania pożądanych danych kontaktowych. Skutkować to będzie zwiększeniem generowanie leadów B2B. Wypełnij swoją stronę główną kluczowymi słowami kluczowymi dotyczącymi Twojej podstawowej oferty.
Zrób jeden naprawdę niesamowity webinar.
Generowanie leadów B2B można procesować dzięki webinarom. Webinary są bardzo modne (zwłaszcza w B2B) i nic dziwnego: 20-40 procent uczestników webinarów prawdopodobnie zostanie kwalifikowanymi leadami.
Niech Twój webinar będzie krótki, prosty i skupiony na jednej rzeczy. Twoi potencjalni klienci będą wdzięczni za zastanowienie się nad swoim czasem. Koncentracja webinaru na jednym temacie zapewni, że naprawdę dostarczysz coś przydatnego, a nie szeroki przegląd, który mogliby znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google. Nic nie odstrasza uczestników szybciej niż nudny mówca. Podekscytuj się swoim tematem i upewnij się, że pokazuje to w sposób, w jaki prezentujesz swój materiał.
Automatyzacja
Użyj Chatbota do tworzenia niestandardowych wiadomości, które pojawiają się, gdy odwiedzający Twoją witrynę znajdują się na różnych stronach. Kluczowym słowem jest tutaj „niestandardowy”: jeśli wysyłasz tę samą szeroką ofertę do wszystkich odwiedzających witrynę, prawdopodobnie nie zobaczysz dużego wzrostu liczby kwalifikowanych potencjalnych klientów. Ale jeśli złożysz oferty, które są związane z treścią, którą już przegląda Twój odwiedzający, prawie na pewno zobaczysz znaczny wzrost potencjalnych klientów.
Dostosuj swoje formularze
Być może wystarczy wprowadzić kilka drobnych zmian w istniejących formularzach, aby zauważyć znaczny wzrost liczby potencjalnych klientów. I oczywiście zacząć generować formularze wyższej jakości dla Ciebie i Twojego zespołu sprzedaży.
Użyj wyskakującego okienka wyjścia, aby powiększyć swoją listę e-mail
Warto przetestować wyskakujące okienko wyjścia, które jest wyzwalane, gdy użytkownik najedzie myszką, aby zamknąć kartę w przeglądarce. Mogą wydawać się mniej nachalne niż banery lub wyskakujące okienka, które pojawiają się po kilku sekundach od użytkownika w Twojej witrynie, ale nadal mają potencjał, aby przechwycić adres e-mail, który możesz teraz wykorzystać w remarketingu.